Requesting support using email/Vyžádání podpory skrze email

Modified on Mon, 01 Aug 2022 at 02:56 PM

EN:

If you want to use the option to request support via email as you are used to, you still can. Send your request to help@logmanager.cz and a ticket will be automatically created, but you will be able to respond from your email as well.


If you later decide to set up an account on the portal, use the email from which you sent your support requests, the tickets will be automatically paired and you will be able to manage them.


CZ:

Chcete-li využít možnost vyžádání podpory přes email, jak jste byli zvyklí, stále můžete. Odešlete svůj požadavek na help@logmanager.cz, automaticky se založí ticket, ale reagovat můžete i pouze ze svého emailu.


Pokud se později rozhodnete pro založení účtu na portále, využijte email, ze kterého jste žádost o podporu posílali, tickety budou automaticky spárovány a vy je budete moct spravovat

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article